Особливості програмування шейдерів за допомогою мови Gelato
Автор
Завальнюк, Є. К.
Романюк, О. Н.
Новосельцев, О. О.
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1337]
Аннотации
Реалізація етапів графічного конвеєра полягає у написанні відповідних шейдерних програм (шейдерів]). Для цього застосовуються шейдерні мови. Окрім відомих шейдерних мов GLSL, HLSL використовуються спеціальні мови рендерерів. Наприклад, рендерер RenderMan передбачає використання RenderMan Shading Language (RSL). Іншим рендерером, що дозволяє використовувати специфічну для нього шейдерну мову, є Gelato.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43251