• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Впровадження викладання вищої математики у дистанційному навчанні: практичний досвід та виклики

Author
Клєопа, І. А.
Прозор, О. П.
Петрук, В. А.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ВМ [691]
Abstract
Дистанційне навчання стало невід`ємною частиною освітнього процесу в сучасному світі, зокрема й в Україні. Однак упровадження викладання вищої математики у дистанційному форматі навчання виявляється викликом через її абстрактність та потребу у взаємодії студентів з викладачами. Актуальність цієї статті обумовлена необхідністю забезпечення високого рівня викладання вищої математики в умовах дистанційного навчання. Викладачеві потрібно проявляти не лише компетентність і професіоналізм, а й творчий підхід до викладання та вміння вводити інформаційні технології в освітній процес. У статті досліджено практичний досвід та виклики, що постають під час упровадження вищої математики у дистанційному навчанні. Шляхом аналізу реальних прикладів викладання вищої математики у віддаленому форматі розглядаються різні підходи та стратегії, застосовані викладачами для забезпечення якісного навчання. Особлива увага приділяється проблемам, яких зазнають викладачі та студенти, таким як втрата особистого контакту, технічні труднощі та соціально-психологічні аспекти. У цьому дослідженні висвітлено методи, технології та стратегії, що дають змогу ефективно здійснювати процес навчання та викладати вищу математику для студентів у віддаленому форматі. За результатами дослідження зроблено висновок про успішність підходів до організації дистанційного навчання вищої математики, а також виявлено фактори, які можуть впливати на ефективність такого процесу. Ця робота сприяє розумінню та покращенню практики дистанційного викладання вищої математики з урахуванням різних потреб і можливостей студентів і викладачів. У статті також висвітлено методи впровадження технологій і стратегій адаптації, які допомагають подолати зазначені виклики. Висновки, зроблені за результатами проведеного дослідження, сприятимуть покращенню процесу викладання вищої математики у дистанційному форматі та розвитку ефективних освітніх підходів у сучасному навчальному середовищі.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43816
View/Open
168354.pdf (1.058Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ