Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства
Author
Ткачук, Л. М.
Кавуненко, О. М.
Tkachuk, L. M.
Kavunenko, O.
Date
2013-04Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті розглянуто сутність, види та інструменти застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки ефекту ребрендингу з огляду на стан показників витрат та зростання прибутку, а також факторів ефективного його проведення. The study focuses on the rebranding essence, its types and the tools of implementation by the companies in modern market conditions, as well as the reasons, goals and techniques of its realization. The approach to the evaluation of the rebranding effect due to the conditional measures of cost and profit indicators, as well as factors of effective rebranding process have been suggested in this article.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4511