Формування вибірки при проведенні моніторингових досліджень для оцінки якості освіти
Author
Раков, Сергій
Мазорчук, Марія
Соколова, Олена
Date
2014Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Процес визначення обсягу та формування репрезентативної вибірки є досить складним, оскільки результати аналізу за вибірковими дослідженнями повинні адекватно та достовірно відображати реальну ситуацію відносно мети та завдань моніторингових досліджень в цілому. Витрати на проведення досліджень також цілком залежать від обсягу вибірки. Невірно сформована вибірка може привести до помилок та невірних висновків, що в свою чергу, приведе до невірних управлінських дій. У даній роботі запропоновано метод формування вибіркової популяції при проведенні моніторингових досліджень для оцінки якості підготовки учнів початкової школи в Україні. The process of determining the volume and form a representative sample is rather difficult because the analysis by sampling should adequately and fairly reflect the real situation with respect to the goals and objectives of monitoring studies in general. The cost of research is entirely dependent on sample size too. Malformed sample can lead to mistakes and wrong conclusions, which in turn will lead to incorrect administrative actions. In this paper we propose a method of forming the sample population during monitoring studies to assess the quality of training of elementary school students in Ukraine.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4519