• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Структура організаційних служб маркетингових комунікацій

Author
Черевата, О. П.
Безсмертна, О. В.
Date
2020
Metadata
Show full item record
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020) [503]
Abstract
Запропоновано розглянути структуру організаційних служб маркетингових комунікацій. З’ясовано, що організаційні особливості маркетингової політики комунікацій донині підпорядковуються загальним завдан ням та цілям маркетингу, який, у свою чергу, базується на стратегії підприємства в цілому.
 
It is suggested to consider the structure of organizational services of marketing communications.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45322
View/Open
10073.pdf (338.8Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ