• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Засади сучасної лідогенерації

Автор
Скомаровський, В. В.
Дата
2021
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021) [422]
Анотації
У наш час багато людей втрачають чималі суми на просування свого бізнесу, де причина може бути абсолютно будь-якою. Ніхто вам не дасть точних гарантій успішного просування вашого ресурсу, але існує метод лідогенерації, який передбачає можливість оплати за результат. В такому випадку ви оплачуєте виключно результат. Оплата за кліки відходить на другий план, а на перше місце виходить лідогенерація. Це ключове поняття в інтернет-маркетингу. Саме лідогенерація клієнтів є підсумком ефективної рекламної кампанії для цільової аудиторії. Лідогенерація дозволяє платити тільки за кінцевий результат в залученні клієнтів, тобто, за готового до покупки клієнта.
 
Nowadays, many people lose a lot of money when promoting their business, because the reason can be absolutely any. No one will give you exact guarantees of successful promotion of your resource, but there is a method of lidogeneration, which provides the ability to pay for the result. In this case, you can only pay for the result. Payment for clicks goes according to a different plan, and for the first place is lidogeneration. These are the key concep ts in internet marketing. It is the lidogeneration of customers that is the result of an effective advertising campaign for the target audience. Lidogeneration can pay only for the final result in the involved clients, ie for the ready purchase of clients.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45614
Відкрити
11238.pdf (272.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ