Розробка програмного модуля перевірки коректності виконання студентських робіт
Автор
Крилик, Л. В.
Алгаш, А. М.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [494]
Анотації
The paper presents the development of a software module for checking the correctness of student work. The goal of the
development is to expand the functionality of the software module by using new software tools. The software module is a modern WEB
application and consists of client and server parts. The development architecture is based on the CQS principle, which allows for effective
organization of business logic. The server part is created on the basis of C# and ASP.NET, which provides stability, performance and
scalability. The client part is developed using TypeScript and React, which guarantees flexibility, interactivity and a convenient interface.
SQL was used to work with the database, which provides effective management of stored data. WEB browsers were chosen as the development
execution environment, which allows using the software module without the need to install additional software. For a better understanding
of the internal logic of the software module, UML class diagrams for the server and client parts of the module were developed. To check the
correctness of student work, the software module uses the OpenAI Davinci neural network, which provides high accuracy and depth of
analysis. The software module has successfully passed testing and has expanded functionality with 4 features: localization of all world
languages allows you to check papers regardless of the language of their writing; support for any file format of students' papers ensures
universal use; in-depth analysis of the correctness of the student's work contributes to a more accurate assessment of the results; flexible
configuration of the software module parameters makes it possible to adapt the verification process in accordance with the requirements of
teachers. The development is an effective tool for automating the verification of student papers, which significantly simplifies the evaluation
process, ensures objectivity and reduces the time spent by teachers. У роботі представлено розробку програмного модуля перевірки коректності виконання студентських робіт. Метою розробки є розширення функціональних можливостей програмного модуля за рахунок застосування нових програмних інструментів. Програмний модуль є сучасним WEB-застосунком і складається з клієнтської та серверної частин. Архітектура розробки основана на принципі CQS, який дозволяє ефективно організувати бізнес-логіку. Серверна частина створена на базі C та ASP.NET, це забезпечує стабільність, продуктивність та можливість масштабування. Клієнтська частина розроблена за допомогою TypeScript та React, що гарантує гнучкість, інтерактивність та зручний інтерфейс. Для роботи з базою даних використовувалася SQL, це забезпечує ефективне управління збереженими даними. Як середовище виконання розробки обрано WEB-браузери, що дозволяє використовувати програмний модуль без необхідності встановлення додаткового програмного забезпечення. Для кращого розуміння внутрішньої логіки програмного модуля розроблено UML-діаграми класів для серверної та клієнтської частини модуля. Для перевірки коректності виконання студентських робіт програмний модуль використовує нейромережу OpenAI Davinci, яка забезпечує високу точність і глибину аналізу. Програмний модуль успішно пройшов тестування та має розширений функціонал на 4 можливості: локалізація усіх мов світу дозволяє перевіряти роботи незалежно від мови їх написання; підтримка будь-якого формату файлів робіт студентів забезпечує універсальність використання; глибокий аналіз коректності виконання роботи студента сприяє більш точному оцінюванню результатів; гнучке налаштування параметрів програмного модуля дає можливість адаптувати процес перевірки відповідно до вимог викладачів. Розробка є ефективним інструментом для автоматизації перевірки студентських робіт, що значно спрощує процес оцінювання, забезпечує об`єктивність та зменшує витрати часу викладачів.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46259