Вдосконалення оптимального керування розподілом та використанням енергії електричних гальмувань міського електричного транспорту
Abstract
The analysis of the modes of distribution and use of energy of electric (regenerative) braking of rolling stock of
urban electric transport is carried out. The results of an experimental study in the contact network of urban electric
transport of Vinnytsia are presented. The obtained measurement results are generalized and distributed to the entire
traction power grid system. It is established that the values of rectified voltage at some traction substations of Vinnytsia
exceed the standard value even in the absence of regenerative modes of operation of the AC. The criteria for assessing
the energy efficiency of electric braking modes are proposed and generalized in order to increase the efficiency of using
the energy of electric braking Проведено аналіз режимів розподілу та використання енергії електричних (рекуперативних) гальмувань
засобів рухомого складу міського електричного транспорту. Подані результати експериментального
дослідження в контактній мережі міського електричного транспорту міста Вінниці. Проведено узагальнення
та поширення отриманих результатів вимірювань на всю систему тягової електромережі. Встановлено, що
значення випрямленої напруги на деяких тягових підстанціях міста Вінниці перевищують нормативне значення
навіть за умови відсутності рекуперативних режимів роботи ЗРС. Запропоновано та узагальнено критерії
оцінки енергоефективності режимів електричного гальмування з метою підвищення ефективності
використання енергії електричних гальмувань.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46271