• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Вдосконалення оптимального керування розподілом та використанням енергії електричних гальмувань міського електричного транспорту

Author
Паянок, О. А.
Нанака, О. М.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [451]
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025) [6]
Abstract
The analysis of the modes of distribution and use of energy of electric (regenerative) braking of rolling stock of urban electric transport is carried out. The results of an experimental study in the contact network of urban electric transport of Vinnytsia are presented. The obtained measurement results are generalized and distributed to the entire traction power grid system. It is established that the values of rectified voltage at some traction substations of Vinnytsia exceed the standard value even in the absence of regenerative modes of operation of the AC. The criteria for assessing the energy efficiency of electric braking modes are proposed and generalized in order to increase the efficiency of using the energy of electric braking
 
Проведено аналіз режимів розподілу та використання енергії електричних (рекуперативних) гальмувань засобів рухомого складу міського електричного транспорту. Подані результати експериментального дослідження в контактній мережі міського електричного транспорту міста Вінниці. Проведено узагальнення та поширення отриманих результатів вимірювань на всю систему тягової електромережі. Встановлено, що значення випрямленої напруги на деяких тягових підстанціях міста Вінниці перевищують нормативне значення навіть за умови відсутності рекуперативних режимів роботи ЗРС. Запропоновано та узагальнено критерії оцінки енергоефективності режимів електричного гальмування з метою підвищення ефективності використання енергії електричних гальмувань.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46271
View/Open
175599.pdf (941.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ