• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз шейдерів для формування графічних зображень і їх поколінь

Author
Романюк, О. Н.
Завальнюк, Є. К.
Романюк, С. О.
Стахов, О. Я.
Romanyuk, O. N.
Stakhov, O. Y.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЗ [1654]
Abstract
In the article, it is analyzed the concept of shaders, main types of shaders, generations of shaders, and the prospects of shaders development.
 
У роботі проаналізовано поняття шейдерів, основні типи шейдерів, покоління розвитку шейдерів, а також перспективи розвитку шейдерів.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46337
View/Open
176019.pdf (438.9Kb)

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Порівняльний аналіз ігрових движків Unity 5 та Unreal Engine 4 

    Кушнір, В. І. (ВНТУ, 2016-03)
    У статті розкривається сутність поняття "движок гри" і дається порівняння основних характеристик ігрових движків.
  • Застосування лінійної алгебри в комп’ютерній графіці 

    Ходорович, Д. В.; Гаврилюк, В. О.; Ковальчук, М. Б. (ВНТУ, 2025)
    Лінійна алгебра є одним із ключових математичних інструментів, що використовуються в комп’ютерній графіці. Вона забезпечує методи та алгоритми для роботи з графічними об’єктами, трансформаціями, освітленням і рендерингом. ...
  • Розробка бібліотеки візуальних ефектів для графі-чних та ігрових застосунків 

    Гаврилюк, В. П. (ВНТУ, 2025)
    Розглянуто процес розробки бібліотеки візуальних ефектів для використання у графічних ігрових застосунках. Проаналізовано сучасні підходи до створення ефектів, такі як частинкові системи, шейдери та векторна анімація. ...

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ