• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Наукові праці Вінницького національного технічного університету
  • Наукові праці ВНТУ. 2011. № 1
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Наукові праці Вінницького національного технічного університету
  • Наукові праці ВНТУ. 2011. № 1
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом

Автор
Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокіна, Ю. В.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [421]
  • Наукові праці ВНТУ. 2011. № 1 [14]
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [451]
Анотації
За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено дослідження процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом. Побудовано фазові траєкторії процесу засвоєння здібним студентом програми навчальної дисципліни за допомогою викладача та самостійно.
URI:
http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/243
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4634
Відкрити
241.pdf (278.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ