Імідж як спосіб підвищення конкурентоздатності організації
Abstract
The scientific article presents the results of the analysis of the practical role of the image and the levels of its
influence on the trust of customers. The relevance of the study is due to the influence of the company’s image on the
main pros and cons of competitiveness. The paper considers the theoretical aspects of the image, ways of its
management and its varieties. The role of Internet tools in shaping the company’s image is analyzed. У науковій статті представлено результати аналізу практичної ролі іміджу та рівні впливу його на довіру
клієнтів. Актуальність дослідження зумовлена впливом іміджу компанії на основні плюси та мінуси
конкурентоздатності. У роботі розглянуто теоретичні аспекти іміджу, способи його управління та його
різновиди. Проаналізовано роль інструментів мережі Інтернет у формуванні іміджу компанії
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46541