Управління персоналом підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Автор
Джеджула, В. В.
Єпіфанова, І. Ю.
Ткачук, Л. М.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [469]
Анотації
The article updates the issues of management of hotel and restaurant enterprises. Based on the fact that the key resource for the
functioning and development of enterprises and at the same time the subject of management is personnel The purpose of the study is to improve
the methodological and applied provisions of personnel management in hotel and restaurant enterprises. It is proven that the result of effective
personnel management of a business entity should be high productivity and efficiency of work. Taking into account the specifics of the hotel and
restaurant business, the results of quality management in the field of personnel utilization are two aspects: a) quality of work (which is the good
performance of the assigned tasks, including servicing service consumers; b) labor productivity. A scheme of a general strategy for increasing labor
productivity in hotel and restaurant enterprises has been developed. Directions for improving labor organization at hotel and restaurant enterprises
have been identified. The main means of accounting and controlling labor productivity at hotel and restaurant enterprises have been indicated. The
conceptual provisions of the general scheme of the economic mechanism for increasing labor productivity of subjects of the hotel and restaurant
complex are outlined. It is argued that the development of modern enterprises of the hotel and restaurant business requires strict economy of all
types of resources, including personnel costs both in absolute terms, and in accordance with the final result, the desire to use a resource-saving type
of intensive development. It is shown that in order to develop a strategy for personnel management of hotel and restaurant entities, it is necessary,
first of all, to determine the goal related to effective personnel management, however, in order to obtain the key result - increasing the productivity
of personnel, which will positively affect the growth of financial and economic results of enterprises У статті актуалізується проблематика менеджменту підприємств готельно-ресторанного бізнесу. На засадах врахування того, що ключовим ресурсом функціонування і розвитку підприємств та водночас предметом в управлінні виступає саме персонал метою дослідження визначено вдосконалення методико-прикладних положень управління персоналом підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Доведено, що результатом ефективного управління персоналом суб`єкта господарювання має стати висока результативність та ефективність праці. З урахуванням специфіки готельно-ресторанного бізнесу результатами якісного менеджменту в сфері використання персоналу стають два аспекти: а) якість праці (а це гарне виконання поставлених завдань, включно з обслуговуванням споживачів послуг); б) продуктивність праці. Розроблено схему загальної стратегії підвищення продуктивності праці підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Визначено напрями покращення організації праці на підприємствах готельно-ресторанної справи. Вказано на основні засоби обліку та контролю продуктивності праці на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Окреслено концепційні положення загальної схеми економічного механізму підвищення продуктивності праці суб`єктів готельно-ресторанного комплексу. Аргументовано на тому, що розвиток сучасних підприємств готельно-ресторанного бізнесу потребує строгої економії всіх видів ресурсів, у тому числі витрат на персонал як у абсолютній величині, так і у відповідності до кінцевого результату, прагнення до використання ресурсозберігаючого типу інтенсивного розвитку. Показано, що для розробки стратегії управління персоналом суб`єктів готельно-ресторанної справи необхідно, перш за все, визначити мету, що стосується ефективного управління персоналом, однак задля отримання ключового результату – підвищення продуктивності праці персоналу, що позитивно позначатиметься на зростанні фінансово-економічних результатів господарювання підприємств.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46625