Застосування інформаційно-комп`ютерних технологій під час викладання фізичної культури
Автор
Козіброда, Л. В
Тихонова, С. В.
Галайдюк, М. А.
Романенко, В. В.
Редько, С. Ю.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [469]
Анотації
The article considers the use of information and computer
technologies in teaching physical education. The use of ICT in physical education
contributes to the improvement and diversification of the educational process and
inevitably prepares the younger generation for life in the modern information
society. It is noted that information and computer technologies are becoming an
effective tool for higher education institutions digitalization and digitization
are actively being implemented, which personalizes professional activities and
facilitates the performance of many professional tasks. It is determined that ICT is a
set of methods and technical means of collecting, organizing, storing, processing,
transmitting and presenting information, which expands the knowledge of higher
education students and develops their critical thinking. It is substantiated that
information and computer technologies and automated diagnostic systems are used
in the educational process during teaching physical education, the use of which
allows for a high degree of efficiency in carrying out professional training of
students in higher education institutions based on modern information technologies.
Computer programs for monitoring students` independent work have also been
developed and used in the educational process, which allow not only to exercise
individual control over the independent educational activities of each student, but
also to improve the quality of learning. The features of the use of ICT during the
teaching of physical culture are considered, namely: individualization of the
management of independent educational activities for any number of students;
ensuring active preparation of students for classes and their effective self-control;
creating for each applicant a feasible pace of processing material for independent
work, subject to constant control of the degree of its understanding and assimilation;
automatic recording of the results of monitoring the preparation of each student
throughout the course; timely and comprehensive information about the progress of
each student`s educational activity. The emphasis is on the advantages of using ICT
during the teaching of physical culture. The conclusion is made that in the modern
technologically developed world, the use of information and computer technologies
during the teaching of physical culture is appropriate and has its own characteristics
and advantages. ICT during physical education teaching is precisely the tool that
improves the quality of teaching the discipline, provides control over applicants,
allows for testing and self-education. У статті розглядається застосування інформаційно-комп`ю
терних технологій під час викладання фізичної культури. Використання ІКТ у
фізичному вихованні сприяє вдосконаленню та урізноманітненню освітнього
процесу та неминуче готує молоде покоління до життя в сучасному інформа
ційному суспільстві. Зазначено, що інформаційно-комп`ютерні технології
стають дієвим інструментом для закладів вищої освіти де активно відбувається
впровадження цифровізації та діджиталізації, що персоналізує професійну
діяльність та полегшує виконання багатьох професійних завдань. Визначено,
що ІКТ – це сукупність методів і технічних засобів збору, організації,
збереження, обробки, передавання й подання інформації, що розширює знання
здобувачів вищої освіти і розвиває їхнє критичне мислення. Обґрунтовано, що
у навчальному процесі під час викладання фізичної культури використо
вуються інформаційно-комп`ютерні технології та автоматизовані діагностичні системи, застосування яких дає змогу з високим ступенем ефективності
здійснювати професійну підготовку студентів у вищих навчальних закладах
на основі сучасних інформаційних технологій. Також у навчальному процесі
розроблені та використовуються комп`ютерні програми для моніторингу
самостійної роботи студентів, які дозволяють не тільки здійснювати
індивідуальний контроль за самостійною навчальною діяльністю кожного
студента, а й підвищувати якість навчання. Розглянуто особливості викорис
тання ІКТ під час викладання фізичної культури, а саме: індивідуалізація
управління самостійною навчальною діяльністю для будь-якої кількості
студентів; забезпечення активної підготовки студентів до занять та їх
ефективного самоконтролю; створення для кожного здобувача посильний
темп опрацювання матеріалу для самостійної роботи за умови постійного
контролю ступеня його розуміння та засвоєння; автоматична фіксація
результатів контролю підготовки кожного слухача протягом усього курсу;
своєчасне та вичерпне інформування про хід навчальної діяльності кожного
студента. Акцентовано увагу на перевагах використання ІКТ під час
викладання фізичної культури. Зроблено висновок про те, що в сучасному
технологічно розвиненому світі використання інформаційно-комп`ютерних
технологій під час викладання фізичної культури є доцільним та має свої
особливості і переваги. ІКТ під час викладання фізичної культури є саме тим
засобом, який підвищує якість викладання дисципліни, забезпечує контроль за
здобувачами, дозволяє проводити тестування та займатися самоосвітою.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46670