• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Науково-технічна бібліотека
  • Публікації співробітників бібліотеки
  • JetIQ
  • View Item
  • Frontpage
  • Науково-технічна бібліотека
  • Публікації співробітників бібліотеки
  • JetIQ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Розробка маркетингової стратегії підприємства в умовах воєнного стану

Author
Ратушняк, О. Г.
Василина, А. В.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • JetIQ [448]
Abstract
The article introduces the peculiarities of forming marketing strategies for enterprises under martial law in Ukraine. The impact of economic, political, and social factors on business is analyzed. Approaches to adapting marketing strategies to crisis conditions are explored, with a focus on ensuring business resilience and sustainability.
 
У роботі розглянуто особливості формування маркетингової стратегії підприємств в умовах воєнного стану в Україні. Проаналізовано вплив економічних, політичних та соціальних факторів на бізнес.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46702
View/Open
179358.pdf (458.0Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ