Розробка підписних програм лояльності на станціях технічного обслуговування
Abstract
Запропоновано та розроблено питання договірних програм лояльності для клієнтів при проведенні технічного обслуговування та поточного ремонту на станціях технічного обслуговування The issue of contractual loyalty programs for customers during maintenance and routine repairs at maintenance stations was proposed and developed
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47287
View/ Open
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Визначення конкурентоспроможності автосервісних підприємств
Смирнов, Є. В.; Огневий, В. О.; Smyrnov, Ye.; Ohnevyi, V.; Смирнов, Е. В.; Огневой, В. А. (ВНТУ, 2020)Поповнення автопарку України більш сучасними, хоч і, здебільшого, вживаними автомобілями, призводить до збільшення потреб в автосервісних послугах. Це призводить до інтенсивного розвитку ринку автсервісних послуг, створенню ... -
Analysis of requirements for creating a point of service system for restaurants and cafes in Ukraine
Akchakaia, K.; Lishchynska, L. B.; Ліщинська, Л. Б. (ВНТУ, 2025)This paper examines the requirements for the development of a Point of Service system according to the needs of establishments in the food service industry, specifically restaurants and cafes -
Формування асортименту послуг автосервісних підприємств
Біліченко, В. В.; Гадайчук, М. Ю. (ВНТУ, 2016-03)В статті наведено загальні характеристики поняття «асортимент послуг», розроблено алгоритм формування асортименту для підприємств. Визначено етапи алгоритму та фактори маркетингового середовища, що впливають на них.