• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Розробка підписних програм лояльності на станціях технічного обслуговування

Author
Романюк, С. О.
Паламарчук, М. О.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [896]
Abstract
Запропоновано та розроблено питання договірних програм лояльності для клієнтів при проведенні технічного обслуговування та поточного ремонту на станціях технічного обслуговування
 
The issue of contractual loyalty programs for customers during maintenance and routine repairs at maintenance stations was proposed and developed
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47287
View/Open
20198.pdf (291.7Kb)

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Визначення конкурентоспроможності автосервісних підприємств 

    Смирнов, Є. В.; Огневий, В. О.; Smyrnov, Ye.; Ohnevyi, V.; Смирнов, Е. В.; Огневой, В. А. (ВНТУ, 2020)
    Поповнення автопарку України більш сучасними, хоч і, здебільшого, вживаними автомобілями, призводить до збільшення потреб в автосервісних послугах. Це призводить до інтенсивного розвитку ринку автсервісних послуг, створенню ...
  • Analysis of requirements for creating a point of service system for restaurants and cafes in Ukraine 

    Akchakaia, K.; Lishchynska, L. B.; Ліщинська, Л. Б. (ВНТУ, 2025)
    This paper examines the requirements for the development of a Point of Service system according to the needs of establishments in the food service industry, specifically restaurants and cafes
  • Формування асортименту послуг автосервісних підприємств 

    Біліченко, В. В.; Гадайчук, М. Ю. (ВНТУ, 2016-03)
    В статті наведено загальні характеристики поняття «асортимент послуг», розроблено алгоритм формування асортименту для підприємств. Визначено етапи алгоритму та фактори маркетингового середовища, що впливають на них.

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ