• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Вплив інформаційних технологій на процес навчання та пізнання

Author
Ганчук, М. Д.
Кобилянська, І. М.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [896]
Abstract
Досліджено вплив сучасних інформаційних технологій на процес навчання та пізнання у сучасному освітньому середовищі. Відкриття та поширення цифрових технологій відкривають нові можливості для навчання, сприяючи доступності знань, інтерактивності та індивідуалізації навчального процесу. Застосування різноманітних інструментів, таких як віртуальна реальність, штучний інтелект, онлайн-платформи тощо, дозволяє створювати інноваційні методи навчання, які підтримують активну участь учнів, стимулюють їхню творчість та сприяють поглибленому засвоєнню матеріалу. Проте, разом з перевагами, існують і виклики, пов'язані з необхідністю адаптації педагогічного процесу до нових технологічних реалій, врахуванням індивідуальних особливостей учнів та забезпеченням кібербезпеки. Дослідження впливу інформаційних технологій на навчання є актуальним напрямком педагогічної науки, спрямованим на оптимізацію навчального процесу та підвищення якості освіти.
 
The influence of modern information technologies on the process of learning and cognition in the modern educational environment is studied. The discovery and spread of digital technologies open new opportunities for learning, contributing to the availability of knowledge, interactivity and individualization of the educational process. The use of various tools, such as virtual reality, artificial intelligence, online platforms, etc., allows for the creation of innovative teaching methods that support the active participation of students, stimulate their creativity and promote in-depth learning of the material. However, along with the advantages, there are challenges associated with the need to adapt the pedagogical process to new technological realities, taking into account the individual characteristics of students and ensuring cyber security. The study of the impact of information technologies on learning is an actual area of pedagogical science aimed at optimizing the learning process and improving the quality of education.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47547
View/Open
21314.pdf (314.7Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ