• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Розвиток загальних та фахових компетентностей спеціальності 121 «інженерія програмного забезпечення» за допомогою генеративного штучного інтелекту

Author
Кіпоренко, І. Є.
Пліхта, О. О.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025) [960]
Abstract
Генеративний штучний інтелект (ГШІ) відкриває нові перспективи для навчання студентів спеціальності «121 – Інженерія програмного забезпечення», сприяючи розвитку як загальних, так і фахових компетентностей. Розглянуто роль ГШІ у формуванні критичного мислення, адаптивності, роботи в команді, а також в удосконаленні навичок програмування, проєктування та оптимізації алгоритмів. Особливу увагу приділено використанню ГШІ для автоматизації оцінювання, персоналізованого зворотного зв’язку та створення реалістичних навчальних кейсів. Розглянуто етичні аспекти впровадження ГШІ у навчальний процес і його вплив на підготовку студентів до сучасного ринку праці. Генеративний штучний інтелект розглядається як важливий інструмент для інтеграції інноваційних технологій у навчальні програми програмної інженерії.
 
Generative artificial intelligence (GAI) opens up new perspectives for teaching students majoring in 121 Software Engineering, contributing to the development of both general and professional competencies. The role of AI in the formation of critical thinking, adaptability, teamwork, as well as in improving programming, design, and algorithm optimization skills is considered. Particular attention is paid to the use of AI to automate assessment, provide personalized feedback, and create realistic training cases. The ethical aspects of introducing AI into the educational process and its impact on preparing students for the modern labor market are considered. Generative artificial intelligence is seen as an important tool for integrating innovative technologies into software engineering curricula.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48322
View/Open
22694.pdf (266.1Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ