Шляхова вітроелектростанція
Author
Мокін, Борис Іванович
Мокін, Олександр Борисович
Базалицький, Вадим Павлович
Мокин, Борис Иванович
Мокин, Александр Борисович
Базалицкий, Вадим Павлович
Mokin, Borys Ivanovych
Mokin, Oleksandr Borysovych
Bazalytskyi, Vadym Pavlovych
Date
2012-07-10Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Шляхова вітроелектростанція складається з контактного дроту, струмознімача, транспортного засобу, дорожнього полотна, горизонтальної перемички, лопатей, конічного редуктора, електричної підстанції, ліній передачі до потужної електростанції, радіально-опорних підшипників, опорних стовпів, генератора електричного струму, вітродвигуна та його осей. До нижньої поверхні горизонтальної перемички закріплений контактний дріт, з'єднаний зі струмознімачем транспортного засобу та/або виходом електричної підстанції. Шляхова вітроелектростанція містить інерційний накопичувач, по боках від дорожнього полотна, на опорних стовпах, розташована вісь обертання вітроелектротехнічних установок, яка включає в себе лопаті, інерційний накопичувач, конічний редуктор, які обперті на радіально-опорний підшипник. Конічний редуктор другим валом приєднаний до генератора, який електрично-з'єднаний з пристроєм стабілізації і передачі енергії, який під'єднаний до входу електричної підстанції, до якої також під'єднана мережа живлення від потужної електростанції. Виходи електричної підстанції під'єднані до контактного проводу, через який транспортні засоби, за допомогою бугеля, отримують електроенергію. Дорожная ветроэлектростанция состоит из контактного провода, токосъемника, транспортного средства, дорожного полотна, горизонтальной перемычки, лопастей, конического редуктора, электрической подстанции, линий передачи к мощной электростанции, радиально-опорных подшипников, опорных столбов, генератора электрического тока, ветродвигателя и его осей. К нижней поверхности горизонтальной перемычки прикреплен контактный провод, соединенный с токосъемником транспортного средства и/или выходом электрической подстанции. Дорожная ветроэлектростанция содержит инерционный накопитель, по сторонам от дорожного полотна, на опорных столбах, расположена ось вращения ветроэлектротехнических установок, которая включает лопасти, инерционный накопитель, конический редуктор, которые оперты на радиально-опорный подшипник. Конический редуктор вторым валом присоединен к генератору, который электрически соединен с устройством стабилизации и передачи энергии, которое подсоединено к входу электрической подстанции, к которой также подсоединена сеть питания от мощной электростанции. Выходы электрической подстанции подсоединены к контактному проводу, через который транспортные средства, с помощью бугеля, получают электроэнергию. A road wind-driven electric power plant comprising of contact wire, current collector, transportation mean, road bed, horizontal link, blades, conical reducer, electric sub-station, transmission lines to powerful electric power plant, radial-support bearings, support posts, electric current generator, windmill and its axles. To the lower surface of horizontal link a contact wire is connected, this is connected to current collector of transportation mean and/or outlet of electric sub-station. The road wind-driven electric power plant includes inertial collector, at the sides of the road bed, on the support posts, axle of rotation of wind-driven electro-technical installations is placed, this includes blades, inertial collector, conical reducer, those rest on a radial-support bearing. Conical reducer with the second shaft is connected to generator that is electrically connected to the stabilization and energy transfer device, this is connected to the input of electric power substation, to that one feeding network from powerful electric power plant is connected as well. The outputs of the electric sub-station are connected to contact wire through which transportation means, by means of bow, obtain electric energy.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/484