Формування фахової коспетентності майбутніх докторів філософії засобами дистанційного навчання
Анотації
У даній роботі розглядається вплив цифровізації на підготовку майбутніх докторів філософії, зокрема через використання дистанційного навчання. Аналізуються методи формування фахових компетентностей, зокрема інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій, особистісно-орієнтованого підходу та інтерактивних методів. Окрему увагу приділено європейській рамці. як інструменту оцінювання та вдосконалення цифрових навичок здобувачів. Розглядаються адаптивні технології, диференційовані підходи та їхній вплив на якість професійної підготовки, розвиток критичного мислення, креативності та здатності до інноваційної діяльності. This paper examines the impact of digitalization on the training of future doctors of philosophy, in particular through the use of distance learning. Methods of forming professional competencies are analyzed, in particular the integration of information and communication technologies, a person-oriented approach and interactive methods. Special attention is paid to the European framework. as a tool for assessing and improving digital skills of applicants. Adaptive technologies, differentiated approaches and their impact on the quality of professional training, the development of critical thinking, creativity and the ability to innovate are considered.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48551