• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз впливу штучного інтелекту на процес підготовки до НМТ

Author
Олійник, Я. С.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025) [234]
Abstract
У роботі розглянуто сучасні підходи до підготовки до Національного мультипредметного тестування (НМТ) та інтеграцію штучного інтелекту (ШІ) у цей процес. Проаналізовано ефективність традиційних методів навчання, а також інноваційні рішення на базі ШІ: адаптивні системи, предиктивну аналітику та автоматизовану генерацію контенту. Визначено ключові переваги, зокрема персоналізацію навчання та оптимізацію часу, та обмеження, пов’язані з етикою та технічною складністю. Зроблено висновки щодо перспектив застосування ШІ у масштабних освітніх системах.
 
The paper examines modern approaches to preparation for the National Multisubject Test (NMT) and the integration of artificial intelligence (AI) into this process. The efficiency of traditional learning methods, as well as innovative AIbased solutions—adaptive systems, predictive analytics, and automated content generation—is analyzed. Key advantages, including learning personalization and time optimization, and limitations related to ethics and technical complexity are identified. Conclusions are drawn regarding the prospects of AI implementation in large-scale educational systems.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48661
View/Open
23957.pdf (430.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ