Організація самостійної роботи студентів фінансово-економічного коледжу
Author
Кобилянська, І. М.
Kobilanska, I. N.
Кобылянская, И. Н.
Date
2014Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті проаналізовано особливості формування умінь самостійної роботи, професійної спрямованості у процесі навчання студентів дисциплінам циклу БЖД, коли їх дії не є заздалегідь визначеними. Дослідження показали, що основною умовою активізації студентів у навчальному процесі, а звідси і зацікавленості ним, є цілеспрямований розвиток таких форм пізнавальної діяльності, як виробнича практика, ділові та ролеві ігри, науково-дослідна робота студентів. Вони забезпечує можливість реального активного співробітництва між студентами і викладачами, студентів між собою, що моделює їх майбутню практичну діяльність. В статье проанализированы особенности формирования умений самостоятельной работы, профессиональной направленности в процессе обучения студентов дисциплинам цикла БЖД. Исследования показали, что основным условием активизации студентов в учебном процессе, а отсюда и заинтересованности ним, является целенаправленное развитие таких форм познавательной деятельности, как производственная практика, деловые и ролевые игры, научно-исследовательская работа студентов. Они обеспечивают возможность реального активного сотрудничества между студентами и преподавателями, студентов между собой, что моделирует их будущую практическую деятельность. This paper analyzes the features of the formation of independent work skills, professional orientation of students in the process of learning subjects of life safety cycle. During the independent work of future specialists in economic specialties in obtaining competencies, knowledge and skills in the sphere of life safety there appears the necessity of transformations, analysis, synthesis, establishing of interdisciplinary links, that is why student actions are not predetermined. The nature of cognitive activity changes fundamentally: instead of reproduction and consolidation of knowledge – independent search for elements of conscious experience and, therefore, the acquisition of the necessary professional competencies.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4921