Аналіз сучасного наповнення інтернет-ресурсів онлайн калькуляторами для розв’язання навчальних задач елементарної математики
Abstract
Розглянуто та проаналізовано онлайн калькулятори, призначені для розв’язання типових навчальних задач елементарної математики. Висвітлено їх основні недоліки та переваги у відповідності до дидактичних принципів. Розроблено рекомендації стосовно використання деяких онлайн калькуляторів у навчанні окремим розділам елементарної математики. Сформульовано принципи проектування нового типу навчальних задач з математики в умовах використання сучасних ІКТ. Рассмотрено и проанализировано онлайн калькуляторы, которые предназначены для решения типичных задач элементарной математики. Отражены их основные недостатки и преимущества в соответствии с дидактическими принципами обучения. Разработаны рекомендации относительно использования некоторых ОЛК при обучении отдельных разделов элементарной математики. Calculators which are intended for the decision of typical tasks of elementary mathematics are considered and analyzed on-line. There have been reflected their basic drawbacks and advantages in accordance with didactic principles of studies. Recommendations are developed in relation to the use of some OLC in studies of the separate sections of elementary mathematics.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/875
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4945