Гармонізація теоретичної і практичної екологічної підготовки студентів вищих навчальних закладів
Abstract
Проблема екологічної освіти нині вийшла за національні межі і набула міжнародного значення. Досвід західних держав у впровадженні екологізації навчання передує національним заходам на 25—30 років, тому разом з переходом на принципи Болонського процесу у вищій школі вітчизняна система освіти мала б прийняти позитивні елементи екологізації дисциплін, напрямів підготовки фахівців, викладачів, учителів та широкої громадськості. Проблема экологического образования нынче вышла за национальные рамки и приобрела международное значение. Опыт западных стран во внедрении экологизации обучения на 25—30 лет предшествует национальным мерам, поэтому вместе с переходом на принципы Болонского процесса в высшей школе отечественная система образования должна была принять позитивные элементы экологизации дисциплин, направлений подготовки специалистов, преподавателей, учителей и широкой общественности. The problem of environmental education today went beyond national boundaries and gained international significance. Experience of Western countries in the implementation of greening training for 25—30 years preceding national measures, so with the transition to the principles of the Bologna process in higher education of our education system had to take the positive elements of ecological disciplines, areas of training, lecturers, teachers and the general public.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/857
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4948