Відображеня елементи 21-40 із 1249

    • Програмні засоби для експертних систем 

      Романюк, О. В.; Луценко, Р. С. (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)
      Експертні системи – це комп'ютерні програми, які імітують прийняття рішень на рівні експерта в певній області. Вони використовують знання та аналітичні правила для вирішення проблем, що зазвичай вимагають людського ...
    • Розробка автоматизованої мобільної системи запису відвідувачів до лікаря 

      Войтко, В. В.; Борисова, К. О. (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)
      У сучасному світі сфера медичних послуг відіграє ключову роль у житті людей, забезпечуючи не лише допомогу у вирішенні медичних проблем, але й профілактику захворювань. Забезпечення доступу до медичних послуг є важливою ...
    • Аналіз технологій інтеграційного тестування Flutter додатків 

      Прус, Б. В.; Ракитянська, Г. Б. (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024)
      Розробка мобільних додатків стала невід'ємною частиною цифрової епохи, де персоналізований та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс є ключовими складовими успіху. У світі швидкозмінних технологій важливо не лише створити ...
    • Антиаліайзинг дуги кола з використанням модифікованої оцінювальної функції 

      Мельник, О. В.; Романюк, О. Н.; Бабій, І. Г. (Донецький національний технічний університет, 2011)
      Модифіковано оцінювальну функцію для антиаліайзингу границі кола та запропоновано алгоритм антиаліайзингу з застосуванням нової оцінювальної функції, знак якої визначає координати точок траєкторії, а значення – інтенсивності ...
    • Використання технології віртуальної реальності у закладах вищої освіти 

      Завальнюк, Є. К. (ВНТУ, 2024)
      The main aspects of virtual reality tools usage for the improvement of the students learning efficiency is discussed.
    • Особливості реалізації шейдерних програм із використанням OpenGL 4.6 

      Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Романюк, О. В. (ВНТУ, 2024)
      In the work, the main new features of specification of application programming interface OpenGL 4.6 are analyzed
    • Аналіз методів текстурування 

      Іваха, О. А.; Романюк, О. Н. (ВНТУ, 2024)
      Робота присвячена розгляду різних методів текстурування. Охарактеризовано вивчення взаємодії різних методів у текстуруванні. Досліджено ефективні методи текстурування та визначено ряд переваг та недоліків щодо кожного ...
    • Розробка онтологічної моделі бази знань «Бібліотека» на базі середовища Protégé 

      Сілагін, О. В.; Сілагін, Є. О.; Денисюк, В. О.; Денисюк, А. В.; Silagin, O. V.; Silagin, Ye. O.; Denysiuk, V. O.; Denysiuk, A. V. (ВНТУ, 2023)
      Modern development of society, increasing the degree and pace of integration of information technology achievements into the sphere of human life, traditional approaches to the construction of information systems cease ...
    • Метод прискореної кругової інтерполяції на гексагональному растрі 

      Романюк, О. Н.; Мельник, О. В.; Шмалюх, В. А.; Romanyuk, O. N.; Melnyk, O. V.; Shmalyukh, V. A. (ВНТУ, 2023)
      An alternative to the rectangular raster, which has become the most widely used in information visualization tools, is the hexagonal raster, in which the pixel has the shape of a regular hexagon. The use of such a raster ...
    • Аналіз алгоритмів стиснення зображень із втратами 

      Кавка, О. О.; Майданюк, В. П.; Романюк, О. Н.; Завальнюк, Є. К. (Вінницький національний технічний університет, 2023-12-29)
      У статті розглянуто та проведено аналітичний огляд алгоритмів стиснення зображень зі втратами. Обґрунтовано актуальність дослідження за допомогою статистичних даних. Розглянуто та проаналізовано метод колірної субдискретизації. ...
    • Optical system visualization of combined reflectance model based on cubic and quadratic functions 

      Romanyuk, Oleksandr; Zavalniuk, Yevhen; Titova, Nataliia; Kaduk, Oleksandr; Wójcik, Waldemar; Kalimoldayev, Maksat; Shermantayeva, Zhazira; Романюк, Олександр; Завальнюк, Євген; Тітова, Наталія; Кадук, Олександр (SPIE, 2023-12-20)
      In the article the combined reflectance model based on quadratic and cubic polynomials is discussed. The main characteristics of physically accurate Torrance-Sparrow, Löw models and empirical Blinn, Phong, Schlick models ...
    • Використання тензорів у машинному навчанні 

      Бобко, О. Л.; Рейда, О. М. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Машинне навчання знайшло своє застосування у багатьох галузях науки і техніки. Тому що дозволяє автоматизувати процеси, що не піддаються автоматизації за допомогою імперативного або декларативного алгоритмічного програмування. ...
    • Вдосконалений алгоритм Дейкстри 

      Гончар, С. І.; Рейда, О. М. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Сучасний світ вимагає постійного вдосконалення технологій та методів управління транспортними засобами, зокрема в умовах програмних систем позиціювання в режимі реального часу. Тема «Методи оптимізації траєкторії руху ...
    • Аналіз ринку відеоігор 

      Романюк, О. Н.; Джаман, М. В.; Ціхановська, О. М. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Ринок відеоігор продовжував зростати в 2021 році. За даними, розмір ринку відеоігор у 2021 році становив $189,3 мільярдів. Основними факторами, які сприяють зростанню ринку, є збільшення кількості гравців, розвиток технологій ...
    • Використання тензорів у машинному навчанні 

      Бобко, О. Л.; Рейда, О. М. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Машинне навчання знайшло своє застосування у багатьох галузях науки і техніки. Тому що дозволяє автоматизувати процеси, що не піддаються автоматизації за допомогою імперативного або декларативного алгоритмічного програмування. ...
    • Редагування та розробка відеоігор у сучасній тенденції розвитку інформаційних технологій. 

      Складанюк, О. О.; Майданюк, В. П. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Відеоігри стали невіддільною частиною сучасної розваги, а їх успіх значною мірою залежить від якості геймплею та візуального втілення. У цьому контексті важливим аспектом є редагування відеоігор з метою поліпшення гравцівського ...
    • Вибір методу зафарбовування для задач рендерингу 

      Романюк, О. Н.; Чехместрук, Р. Ю.; Мазур, В. В. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Найбільш складні та трудомісткі обчислення на етапі рендерингу мають місце при зафарбовуванні тривимірних графічних об’єктів. При зафарбовуванні для всіх точок поверхонь визначають координати, а також їх інтенсивності ...
    • Використання інформаційних технологій у системах штучного інтелекту, блокчейну та Інтернет-речей 

      Романюк, О. Н.; Форостяний, А. Б. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Останнім часом інформаційні технології стають невід’ємною частиною нашого життя. Проявом цього є стрімкий розвиток цих технологій, який впливає на різні сфери: бізнес, освіта, медицина, надання різноманітних послуг тощо. ...
    • Шейдерна технологія зафарбовування 

      Романюк, О. Н.; Станіславенко, Є. Г.; Шевченко, О. О. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Важливою задачею комп’ютерної графіки є підвищення продуктивності та реалістичності, що передбачає розробку нових апаратних і програмних рішень . Останніми роками широкого поширення отримала технологія шейдеров. Шейдер є ...
    • Багатопроектні середовища та спільна розробка інтерактивних веб-інтерфейсів 

      Прус, О. В.; Майданюк, В. П. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Сучасне інформаційне суспільство надає величезний акцент на інтернет як найпоширеніше та динамічне середовище для взаємодії, споживання інформації та здійснення операцій. Ця зростаюча залежність від веб-технологій створює ...