• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Система управління транспортним засобом в задачі оптимального керування

Автор
Чорний, В. С.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025) [111]
Анотації
Сучасні транспортні системи активно розвиваються завдяки впровадженню інтелектуальних алгоритмів керування, що базуються на методах оптимізації. Однією з ключових задач є мінімізація витрат енергії та підвищення безпеки руху транспортного засобу шляхом оптимального розподілу керуючих впливів. У даній роботі розглянуто математичні моделі та алгоритми оптимального керування транспортним засобом, що забезпечують ефективне управління швидкістю, траєкторією руху та витратами енергії. Проведено аналіз існуючих підходів, а також запропоновано новий підхід до адаптивного управління із застосуванням методів машинного навчання.
 
Modern transportation systems are actively evolving through the implementation of intelligent control algorithms based on optimization methods. One of the key tasks is minimizing energy consumption and enhancing vehicle safety by optimally distributing control inputs. This paper examines mathematical models and algorithms for optimal vehicle control that ensure efficient management of speed, trajectory, and energy consumption. An analysis of existing approaches has been conducted, and a new approach to adaptive control using machine learning methods has been proposed.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49503
Відкрити
24283.pdf (206.0Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ