Багатоядерна та багатопотокова архітектури в комп`ютерних іграх
Автор
Романюк, О. Н.
Костенко, А. В.
Мельник, А. В.
Бобко, О. Л.
Romanyuk, O. N.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [88]
Анотації
Проаналізовано сучасні підходи до використання багатоядерної та багатопотокової
архітектури в комп‘ютерних іграх. Описано приклади впровадження інноваційних технологій у
рушіях Unity, Unreal Engine та Frostbite. Акцент зроблено на ефективному розподілі завдань між
ядрами процесора для досягнення високої продуктивності. Визначено підсистеми, які найкраще
піддаються паралелізації, та інструменти забезпечення синхронізації.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49827

