Ігрова індустрія як інструмент сучасного маркетингу і реклами
Author
Романюк, О. Н.
Малий, В. А.
Лесько, О. Й.
Romanyuk, O. N.
Lesko, O. Y.
Date
2025Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1683]
Abstract
Проаналізовано сучасні стратегії маркетингу та реклами у геймдеві. Підкреслюється
значення гейміфікації як засобу залучення та утримання аудиторії. Описано типи рекламних
інтеграцій у відеоіграх, включаючи статичну та динамічну рекламу, спонсорський контент,
продукт-плейсмент і advergame. Окремо висвітлено перспективи кіберспорту для бренд
комунікації.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49853

