• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Ігрова індустрія як інструмент сучасного маркетингу і реклами

Автор
Романюк, О. Н.
Малий, В. А.
Лесько, О. Й.
Romanyuk, O. N.
Lesko, O. Y.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЗ [1683]
Анотації
Проаналізовано сучасні стратегії маркетингу та реклами у геймдеві. Підкреслюється значення гейміфікації як засобу залучення та утримання аудиторії. Описано типи рекламних інтеграцій у відеоіграх, включаючи статичну та динамічну рекламу, спонсорський контент, продукт-плейсмент і advergame. Окремо висвітлено перспективи кіберспорту для бренд комунікації.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49853
Відкрити
187058.pdf (775.5Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ