• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Науково-технічна бібліотека
  • Публікації співробітників бібліотеки
  • JetIQ
  • View Item
  • Frontpage
  • Науково-технічна бібліотека
  • Публікації співробітників бібліотеки
  • JetIQ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Mathematical Model of the Power Management of Toyota Camry as an Object of Diagnosis

Author
Borysiuk, D. V.
Ivanov, Yu. Yu.
Tverdokhlib, I. V.
Борисюк, Д. В.
Іванов, Ю. Ю.
Твердохліб, І. В.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • JetIQ [246]
Abstract
Автомобілі є динамічною системою з великою кількістю деталей, вузлів, систем і агрегатів. Одним з агрегатів, що відповідають за безпеку руху автомобіля є рульове управління. Існуючі методи та засоби діагностування рульового управління можна охарактеризувати низькою ефективністю. З різних причин як декларативні, так і реально існуючі (підтримувані обладнанням) методи, зазвичай, мають низьку точність і нездатність локалізувати несправності. Наразі в більшості випадків несправності системи рульового управління виявляються за зовнішніми ознаками. Підвищити якість процесу діагностування рульового управління можна, в тому числі, і створенням нових математичних моделей їх функціонування. Проаналізовано існуючі методи та засоби діагностування рульового управління, як складового елемента автомобільного транспорту. Встановлено, що існуючі методи і засоби діагностування рульового управління не в повній мірі дозволяють визначати їх поточний технічний стан, що вимагає розробки математичних моделей їх вузлів та деталей як об'єкта діагностування. Як об'єкт діагностування обрано рульове управління автомобілів «Тoyota Camry». Представлено аналіз особливостей конструкції рульового управління автомобілів «Тoyota Camry», як об'єкта діагностування. Заміна реальних технічних пристроїв їх ідеалізованими моделями дозволяє широко застосовувати різні математичні методи. Запропоновано в загальному вигляді математичну модель, яка представляє собою систему функціональних залежностей між кожним діагностичним сигналом і структурними параметрами. Для рульового управління автомобілів «Toyota Camry» складена матриця діагностування, яка включає перелік несправностей та ознак несправностей. Запропонована математична модель діагностування рульового управління автомобілів «Toyota Camry» дозволить виявити несправності його вузлів та деталей в залежності від їх ознак за допомогою штучної нейронної мережі.
 
Cars are a dynamic system with lots of parts, units, systems and units. One of the units responsible for the safety ofthe car is steering. Existing methods and means of diagnosis of steering can be characterized by low efficiency. For various reasons, both declarative and real existing (supported equipment) methods usually have low accuracy and inability to localize malfunctions. Currently, in most cases, the roller control system faults are found on external grounds. It is possible to improve the quality of the process of diagnosis of steering control, including the creation of new mathematical models of their functioning. Existing methods and means of diagnosis of steering as an integral element of road transport are analyzed. It is established that existing methods and means of diagnosis of steering do not fully allow to determine their current technical condition, which requires the development of mathematical models of their units and parts as an object of diagnosis. Toyota Camry's cars are selected as a diagnosis object. The analysis of the design of the steering of the car "Toyota Camry" as an object of diagnosis is presented. Replacing real technical devices by their idealized models allows you to widely use different mathematical methods. The mathematical model is proposed in general, which is a system of functional dependencies between each diagnostic signal and structural parameters. Toyota Camry cars are drawn up for the steering car control, which includes a list of malfunctions and signs of malfunctions. The proposed mathematical model of diagnosing the steering of the car "Toyota Camry" will reveal the malfunctions ofits units and parts, depending on their features with the help of an artificial neural network.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49935
View/Open
187881.pdf (10.44Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ