• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра галузевого машинобудування
  • Наукові роботи каф. ГМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра галузевого машинобудування
  • Наукові роботи каф. ГМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оценка прочности соединений, полученных сваркой с сопутствующей пайкой

Author
Савуляк, В. И.
Заболотный, С. А.
Бакалец, Д. В.
Савуляк, В. І.
Заболотний, С. А.
Бакалець, Д. В.
Savulyak, V. I.
Zabolotny, S. A.
Bakalets, D. V.
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ГМ [404]
Abstract
Обоснована целесообразность и описана технология получения неразъемных соединений путем объединения процессов сварки и пайки, которая использует тепло, выделяемое в процессе горения дуги. Целью работы является установление влияния сформированного паяного компонента на прочность соединения и конструкции в целом. Разработана методика изготовления опытных образцов, позволяющая установить необходимые зависимости прочности соединений от типа паяльного материала и его количества. Непосредственно испытания на прочность и обработку экспериментальных данных выполняли по рекомендациям ГОСТ 28830–90. Использование программ конечно-элементного анализа позволило определить оптимальные режимы сварки с сопутствующей пайкой и количество паяльного материала, который может быть расплавлен. Технология может быть использована для проведения ремонта рам транспортной техники, поврежденных трещинами, путем приваривания усилительных накладок. Также целесообразно использование разработанной технологии при производстве рамных конструкций. Доказано, что применение технологии получения неразъемных соединений путем объединения процессов сварки и пайки с использованием припоев на основе меди может увеличить прочность соединения на треть по сравнению с классическим сварным соединением.
 
Обґрунтовано доцільність та описано технологію отримання нероз’ємних з’єднань шляхом поєднання процесів зварювання та паяння, яке використовує тепло, що виділяється в процесі горіння дуги. Метою роботи є встановлення впливу сформованого паяного компоненту на міцність з’єднання та конструкції в цілому. Розроблено методику виготовлення дослідних зразків, що дозволяють встановити необхідні залежності міцності з’єднань від типу паяльного матеріалу та його кількості. Безпосередньо випробовування на міцність та обробку експериментальних даних виконували за рекомендаціями ГОСТ 28830-90. Використання програм кінцево-елементного аналізу дало можливість визначати оптимальні режими зварювання з супутнім паянням і кількість паяльного матеріалу, який може бути розплавлений. Технологія може бути використана для проведення ремонту рам транспортної техніки, які пошкоджені тріщинами, шляхом встановлення підсилювальних накладок. Також доцільним є використання розробленої технології під час виробництва рамних конструкцій. Доведено, що застосування технології поєднання процесів зварювання та паяння з використанням припоїв на основі міді може збільшити міцність з'єднання на третину у порівнянні із класичним зварним з’єднанням.
 
Grounded was the rationality and the technology of producing permanent joints by combining the processes of welding and brazing using heat generated in the process of arc burning was described. The aim of the work is to establish the influence of formed brazed component on strength of the joint and structure as a whole. Developed were the methods for manufacture of pilot specimens, allowing establishing the necessary dependencies of strength of joints on type of braze material and its quantity. Namely the strength tests and processing of experimental data were performed in accordance with recommendations of GOST 28830-90. The use of programs of finite element analysis allowed determining the optimal welding conditions with concurrent brazing and the amount of braze material that can be melted. This technology can be used for repair of frames of transport machinery, damaged by cracking, by welding-on of strengthening cover plates. Also, it is rational to use the developed technology in production of frame structures. It was proved that the use of technology for producing permanent joints by combining the processes of welding and brazing using braze alloys based on copper can increase the strength of joint by one third as compared to conventional joint.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5186
View/Open
АвтСваркаFE_RUS.doc (978.5Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ