До проблеми мотивації студентів технічного ВНЗ щодо вивчення дисципліни "Основи психології і педагогіки" у контексті формування гуманістичної спрямованості
Abstract
Викладання у технічному ВНЗ дисципліни "Основи психології і педагогіки" потребує врахування специфіки професійної підготовки майбутніх фахівців, внаслідок чого виникає і потреба створення мотивації щодо її вивчення. Одним з можливих варіантів розв'язання вищеназваної проблеми стає створення мотивації у контексті формування гуманістичної спрямованості, яка є виявленням процесу гуманізації системи освіти. А це, в свою чергу, передбачає відповідне навчально-методичне забезпечення курсу, введення навчальних тем, які висвітлюють актуальність та доцільність процесу гуманізації. Изучение в техническом ВУЗ дисциплины "Основы психологии и педагогики" должно производиться с учетом специфики профессиональной подготовки будущих специалистов, вследствие чего возникает потребность создания мотивации к её изучению. Одним из возможных её вариантов является создание мотивации в контексте формирования гуманистической направленности, которая является проявлением гуманизации системы образования. А это, в свою очередь, предполагает соответствующее учебно-методическое обеспечение дисциплины, введение учебных тем, которые посвящены актуальности и целесообразности процесса гуманизации. Еру study the subject "Fundamentals of psychology and pedagogic" at technical university must take into consideration the specific features of professional training of future specialists, thus the problem of motivation becomes an important issue. One of its possible variants is the creation of motivation within the frame of humanistic trend, that is the manifestation of humanistic approach to the system of education. All this provides corresponding methodical support of subject programme, introduction of new topic devoted to actuality and expediency of humanization process.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/18
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5215