Технологія швидкої підготовки лекцій для дистанційної форми навчання
Abstract
Запропонована технологія дозволить готувати електронні варіанти лекцій, придатні для використання їх у дистанційній формі навчання, швидко, якісно і за мінімуму зусиль у порівнянні з відомими технологіями. Лекційний матеріал займає мінімум місця на носіях (на компакт-дисках або на сайті в Internet), містить "живий" аудіозапис справжньої лекції, супровідні демонстраційні матеріали, має певний захист від несанкціонованого копіювання. Також, запропоновано технологію швидкого автоматичного формування сценарію лекції з використанням технології у розпізнаванні мовлення, що просто і якісно реалізується, якщо лектор дотримується певних методичних рекомендацій. Предложенная технология разрешит готовить электронные варианты лекций, пригодные для использования их в дистанционной форме обучения, быстро, качественно и при минимуме усилий по сравнению с известными технологиями. Лекционный материал занимает минимум места на носителях (на компакт-дисках или на сайте в Internet), содержит "живую" аудиозапись настоящей лекции, сопроводительные демонстрационные материалы, имеет определенную защиту от несанкционированного копирования. Также, предложена технология быстрого автоматического формирования сценария лекции с использованием технологии распознавания речи, которая просто и качественно реализуется, если лектор придерживается определенных методических рекомендаций. The suggested technology allows to prepare the electronic versions of lectures, able to be used in distance education, which is quickly, qualitatively and with minimum efforts in comparison with the known technologies. The material for lectures takes up the minimum place on the carries (on compact disks or Internet site), comprises the "alive" recording of the real lecture, accompanying by demonstration material and is a copyright. The technology of rapid automatic composing of the lecture's scenario with the application of the technology of speech identification, which is simply and qualitatively realized provided that the lecturer follows the necessary methodical recommendations has also been suggested.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/62
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5247