Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання
Abstract
Зроблений акцент на необхідності впровадження в сучасних умовах інноваційних технологій професійного навчання, перенавчання незайнятого населення як одного з ефективних механізмів активної політики зайнятості. Проаналізовано основні підходи щодо оцінки ефективності освіти в цілому. Приведений алгоритм розрахунку економічної ефективності модульного професійного навчання Сделан акцент на необходимости внедрения в современных условиях инновационных технологий профессионального обучения незанятого населения как одного из эффективных механизмов активной политики занятости. Проанализированы основные подходы к оценке эффективности образования в целом. Приведен алгоритм расчета экономической эффективности модульного профессионального обучения The article emphasises the necessity of implementing innovation technologies of professional training and retraining of the unemployed as one of efficient mechanism of active employment policy. The basic approaches to evaluate the efficiency of education as the whole were analyzed. The scheme of evaluting the module professional training efficiency is introduced
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/110
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5306