Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання
Abstract
Адаптовано нечіткі математичні моделі до умов оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ. Визначено критерії та побудовано методику оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ, які можуть бути використані у процесі реалізації технології дистанційного навчання. Адаптированы нечеткие математические модели к условиям оценивания видов учебно-методической деятельности научно-педагогического персонала вуза. Определены критерии и построена методика оценивания видов учебно-методической деятельности научно-педагогического персонала вуза, которые могут быть использованы в процессе реализации технологии дистанционного обучения. Fuzzy mathematical models have been adapted to conditions of evaluation of various forms of educational and methodical activity performed by scientific and pedagogical staff of the university. Criteria have been determined, the technique has been developed aimed at evolution of various forms of educational and methodic activity of the staff, which can be applied in the process of realization of distant education technology.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/159
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5385