Буттєва та категоріальна ідентифікація духовності в педагогіці україни на рубежі ХХ століття
Author
Прищак, М. Д.
Прыщак, Н. Д.
Pryschak, M. D.
Date
2005Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Зроблена спроба дослідження проблеми генези поняття «духовність» в педагогіці кінця ХІХ — початку ХХ століття. Проаналізовано погляди відомих вітчизняних педагогів досліджуваного історичного періоду на питання сутності та змісту духовності. Акцентується увага на прискорені трансформації теорії та духовної практики українського народу, на посиленні «національної складової» розвитку та актуалізації духовності. Сделана попытка исследования проблемы генезы понятия «духовность» в педагогике конца ХІХ — начала ХХ столетия. Проанализированы взгляды известных отечественных педагогов исследуемого исторического периода на вопрос сущности и содержания духовности. Внимание акцентируется на ускорении трансформации теории и духовной практики украинского народа, на усилении «национальной составляющей» развития и актуализации духовности. An attempt has been made to research the genesis of the nation “spirituality” in the pedagogies at the end of XIX – beginning of XX century. The views of the famous national pedagogies on the questions of spiritual existancy and content of investigated historical period have been examined. The attention is focused on the acceleration of transformation theory and practice of Ukrainian population, primarily on the improvement of «national component» of development and topicality of spirituality.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/211
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5419