Методи і шляхи реалізації тестового контролю інтерактивної системи колективної взаємодії
Author
Пєтух, A. M.
Войтко, В. В.
Колодезна, Г. О.
Date
2005Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Pозглянуто моделі та методи реалізації тестового контролю комп’ютерної інтерактивної системи колективної взаємодії. Нарівні з об’єктивним оцінюванням студентів програмно передбачається можливість експертних систем оцінювання, які базуються на використанні принципів теорії нечітких множин та моментів врахування суб’єктивних складових оцінювання. В процесі оцінювання дії користувачів контролюються, визначається час кожного користувача, що йде на виконання поточної елементарної операції, та рівень цілеспрямованості виконання завдання. Основним предметом дослідження при цьому постають перспективні технології освіти, що базуються на принципах групової взаємодії. Pассмотрены модели и методы реализации тестового контроля компьютерной интерактивной системы коллективного взаимодействия. Наряду с объективной оценкой студентов программно предвидится возможность экспертных систем оценивания, базирующихся на использовании принципов теории нечётких множеств и моментов учёта субъективных составляющих оценки. При оценке действия пользователей контролируются, определяется время выполнения поточной элементарной операции и уровень целеустремлённости выполнения задания каждым пользователем. Основным предметом исследования при этом являются перспективные технологии образования, которые базируются на принципах группового взаимодействия. The paper considers models and methods of realization of computer-based corporate interactive system test control. Along with objective evaluation of students knowledge, the possibility of expert
system evaluation is provided, the system is based on application of fuzzy sets and consideration of subjective components of evaluation. While estimation of users actions the time needed for execution of each elementary operation is determined. The basic subject of research is perspective educational technologies, based on principles of group interaction.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/231
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5439