Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКозлов, Л. Г.uk
dc.contributor.authorПетров, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T13:59:25Z
dc.date.available2016-01-26T13:59:25Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationКозлов Л. Г. Вибір параметрів зворотного зв’язку в гідроприводі, чутливому до навантаження [Текст] / Л. Г. Козлов, О. В. Петров // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2006. - № 3. - С. 31-42.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/313
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5529
dc.description.abstractРозроблено нову схему запобіжно-переливної секції гідророзподільника для гідроприводу, чутливого до навантаження. Створено нелінійну математичну модель та структурну схему гідроприводу. Показано, що на динамічні та статичні характеристики гідроприводу, чутливого до навантаження, впливають конструктивні параметри переливного клапана, який реалізує зворотний зв’язок. Виявлено значення конструктивних параметрів переливного клапана, які у гідроприводі забезпечують мінімізацію величин похибки стабілізації, перерегулювання та часу регулювання.uk
dc.description.abstractРазработана новая схема предохранительно-переливной секции гидрораспределителя для гидропривода, чувствительного к нагрузке. Созданы нелинейная математическая модель и структурная схема гидропривода. Показано, что на динамические и статические характеристики гидропривода, чувствительного к нагрузке, влияют конструктивные параметры переливного клапана, который реализует обратную связь. Выявлено значение конструктивных параметров переливного клапана, которые в гидроприводе обеспечивают минимизацию величин погрешности стабилизации, перерегулирования и времени регулирования.ru
dc.description.abstractA new pressure relief section of the directional control hydraulic valve for the load-sensing (LS) hydraulic drive has been developed. A non-linear mathematical model of the hydraulic drive has been elaborated and a structural diagram has been built. It was determined that the design parameters of the pressure relief valve, realizing the feedback, influence dynamic and static characteristics of the LS hydraulic drive. Such values of the pressure relief valve parameters have been found which provide minimal values of stabilization error, regulation time and excessive control.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleВибір параметрів зворотного зв’язку в гідроприводі, чутливому до навантаженняuk
dc.title.alternativeSelection of feedback parameters in the load-sensing hydraulic driveen
dc.title.alternativeВыбор параметров обратной связи в гидроприводе, чувствительном к нагрузкеru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc621.22


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію