Модифікація квазіоптимального закону зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму послідовного збудження системи електропривода трамвая в режимі сталого навантаження
Abstract
Запропоновано ітераційний підхід до розв’язання проблеми недовиконання електроприводом трамвая програми роботи, спричиненої обмеженням кутової швидкості, за номінальним значенням. Побудовано відповідний уточнений квазіоптимальний закон зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму з послідовним збудженням системи електропривода трамвая. Предложен итерационный подход к решению проблемы недовыполнения электроприводом трамвая программы работы, вызванной ограничением скорости по номинальному значению. Построен соответствующий уточненный квазиоптимальный закон изменения угловой скорости вращения вала ротора электродвигателя постоянного тока с последовательным возбуждением системы электропривода трамвая. Iterative solution method of work program underfulfilment caused by angular velocity limitation of rating value was suggested. Corresponding specified quasi-optimal law of angular velocity variation of the rotor shaft rotation of the series excitation direct-current electric motors of the tram electric drives was elaborated.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/453
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5679