Історичні факти - інтегрований елемент науково-технічних, природничих та гуманітарних знань як передумова фахової підготовки
Abstract
Запропоновано, як можливий, варіант методики інтеграції науково-технічних, природничих та гуманітарних знань в навчальний процес на основі вивчення історичних матеріалів технічних дисциплін.
Показано важливість включення історичних екскурсів у процес навчання як одного з факторів формування у студентів мотивації до навчально-пізнавальної діяльності. Предложен, как возможный, вариант методики интеграции научно-технических, естественных и гуманитарных знаний в учебный процесс на основании изучения исторических материалов технических дисциплин.
Показана важность включения исторических экскурсов в процесс обучения как одного из факторов формирования у студентов мотивации к научно-познавательной деятельности. Given article is devoted to one possible variant of the methods of integration of scientific and technical, natural and humanitarian knowledge into the teaching process, that is done on the basis of studying of the history of technical subjects.
The content of the article shows the importance of including historical digressions into the education process and creation of strong stable motivation of students towards study.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/616
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5851