• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Зведення метрик оцінювання рівня обслуговування користувачів на основі експертних оцінок

Автор
Теленик, С. Ф.
Ролік, O. I.
Моргаль, O. M.
Квітко, О. С.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1 [32]
Анотації
Розглядається проблема оцінювання показників функціонування мереж операторів інформаційно-комунікаційних послуг. Виконано аналіз чинників впливу та існуючих рішень. Поставлено задачу аґреґування показників оцінювання якості сервісів, заданих у вигляді нечітких множин. Наведено метод побудови функції належності та нечітких правил за допомогою навчальних вибірок даних. Розроблено відповідний алгоритм навчання, який дозволяє будувати функції належності вхідних нечітких змінних і формувати нечіткі правила зведення показників оцінювання якості сервісів.
 
Рассмотрена проблема оценки показателей функционирования сетей операторов информационно-коммуникационных услуг. Выполнен анализ факторов влияния и существующих решений. Поставлена задача агрегирования показателей оценки качества сервисов, заданных в виде нечетких множеств. Приведен метод построения функции принадлежности и нечетких правил с помощью обучающих выборок данных. Разработан соответствующий алгоритм обучения, который позволяет строить функции принадлежности входных нечетких переменных и формировать нечеткие правила сведения показателей оценки качества сервисов.
 
Estimation problem of indices of information-communication service network operators functioning is considered. Influencing factors and existing solutions are analyzed. Problem of aggregation of service quality estimation indices, given in form of uncertainty sets, is suggested. Membership function and fuzzy rule construction method based on learning samples is presented. Appropriate learning algorithm, constructing membership functions for uncertain inputs and fuzzy rules for service estimation quality, is developed in the paper.
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1372
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6200
Відкрити
1372.pdf (549.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ