• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Удосконалення гідросистеми ходової частини гусеничних тракторів

Автор
Анісімов, В. Ф.
Зегер, М. С.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 1 [32]
Анотації
Описано удосконалену конструкцію гідроамортизатора ходової частини гусеничного трактора Т-150 і схему його роботи. У разі наїзду однією кареткою на перешкоду виникають сильні односторонні коливання. З удосконаленими гідроамортизаторами коливання перерозподіляються на обидві каретки, тобто на обидві сторони трактора, що знижує амплітуду коливання трактора в цілому. Подані теоретичні та експериментальні результати досліджень появи резонансу на всьому діапазоні частоти збурювальних сил.
 
Описана усовершенствованная конструкция гидроамортизатора ходовой части гусеничного трактора Т-150 и его схема работы. Во время наезда одной кареткой на препятствие создаются сильные односторонние колебания. С усовершенствованными гидроамортизаторами колебания распределяются на обе каретки, то есть на обе стороны трактора, что снижает амплитуду колебаний трактора в целом. Даны теоретические и экспериментальные результаты исследований явления резонанса на всем диапазоне частоты возбуждающихся сил.
 
The improved design of hydraulic system of T-150 track-laying tractor undercarriage and its operation scheme is described in the article. During the collision of one carriage with the obstruction strong one-sided variations are caused. With the advanced hydraulic shock vibrations are distributed to both carriages, that is, on both sides of the tractor, which reduces the amplitude of vibration of the tractor as a whole. The theoretical and experimental studies of the resonance phenomenon in the entire range of frequency excitation forces are presented in the paper.
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1374
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6202
Відкрити
1374.pdf (544.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ