Оптимізація руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї
Author
Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
Фолюшняк, О. Д.
Date
2011Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Здійснено оптимізацію руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї. Побудовано математичну модель для струму в колі: акумуляторна батарея–обмотка якоря тягового електричного двигуна постійного струму з незалежним збудженням, реалізація якої дозволяє мінімізувати витрати енергії акумуляторної батареї під час руху за будь-яким законом зміни швидкості руху електромобіля. Осуществлена оптимизация движения электромобиля по горизонтальному прямолинейному отрезку дороги по критерию минимума затрат энергии аккумуляторной батареи. Построена математическая модель для тока в цепи: аккумулятор – обмотка якоря тягового электрического двигателя постоянного тока с независимым возбуждением, реализация которой позволяет минимизировать затраты энергии аккумуляторной батареи при движении по любому закону изменения скорости движения электромобиля. The optimization of electric car motion on rectilinear horizontal section of road by the criterion of minimum energy consumption of the rechargeable battery is introduced in the paper. Mathematical model for current in terms of rechargeable battery – electric traction armature winding of direct current separately excited is developed, the realization of which minimizes energy costs of the rechargeable battery while driving on any law of electric car speed changes.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1401
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6228