• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 4
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 4
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Гендерна теорія як фактор формування ґендерної компетентності в культурологічній освіті студентів

Author
Слободянюк, О. М.
Date
2011
Metadata
Show full item record
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2011. № 4 [43]
  • Наукові роботи каф. ФГН [164]
Abstract
Досліджено ґендерну теорію як фактор формування ґендерної компетентності в процесі культурологічної освіти студентів. Основний висновок роботи є в тому, що в умовах сучасного українського суспільства актуальним є формування ґендерної компетентності студентів, яка б відповідала егалітарному типу ґендерної культури суспільства, оскільки в основі ґендерної компетентності особистості закладена ґендерна компетенція, реальний зміст якої залежить від нормативно-ціннісних уявлень домінуючої в суспільстві ґендерної культури.
 
Исследована гендерная теория как фактор формирования гендерной компетентности в процессе культурологического образования студентов. Основной вывод работы заключается в том, что в условиях современного украинского общества актуальным является формирование гендерной компетентности студентов, соответствующей эгалитарному типу гендерной культуры общества, поскольку в основе гендерной компетентности личности лежит гендерная компетенция, реальное содержание которой зависит от нормативно-ценностных представлений доминирующей в обществе гендерной культуры.
 
The article deals with the theory of gender as a factor of gender competence formation in the process of cultural education of students. The main conclusion of the paper is that in modern Ukrainian society the actual formation of gender competence of students is corresponding to an egalitarian gender culture of the type of society, because the basis of gender identity is gender competence, actual content of which depends on the regulatory value orientations of the dominant society in gender culture.
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1508
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6339
View/Open
1508.pdf (231.4Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ