До питання вибору оптимальної організаційної структури маркетингового відділу на промисловому підприємстві
Анотації
Розглянуто та проаналізовано основні види організаційних структур маркетингового відділу підприємства. Виділено основні принципи побудови маркетингової відділу та сформульовано вихідні параметри для вибору оптимальної організаційної структури відділу маркетингу на промисловому підприємстві. Рассмотрены и проанализированы основные виды организационных структур маркетингового отдела предприятия. Выделены основные принципы построения маркетингового отдела и сформулировано исходные параметры для выбора оптимальной организационной структуры отдела маркетинга на промышленном предприятии. The basic types of organizational structures of marketing department of enterprise are considered and analysed. Basic principles of construction marketing of department are selected and initial parameters are formulated for the choice of optimum organizational structure of marketing department on the industrial enterprise.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1243
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6469