Раціональне поєднання інноваційних і традиційних методів навчання математики у коледжах
Abstract
Подано різноманітні визначення поняття «методи» та розглянуто різні підходи щодо їх класифікації. Наведені конкретні приклади з педагогічного досвіду авторів, які стосуються раціонального поєднання традиційних та інноваційних технологій. Приведены разнообразные определения понятия «методы» и рассмотрены различные подходы к их классификации. Приведены конкретные примеры из педагогического опыта автора, касающиеся рационального сочетания традиционных и инновационных технологий. The article shows variety definitions of «methods» and discusses different approaches to their classification. It gives specific examples from the authors' experience teaching concerning the rational combination of traditional and innovative technologies.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/946
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6561