Методика оцінки та підвищення валідності педагогічного тесту на базі критеріїв якості тесту
Author
Городнича, К. О.
Крісілов, В. А.
Оніщенко, Т. В.
Date
2014-09-30Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Розглядається методика підвищення валідності тесту за рахунок аналізу та зміни значень критеріїв якості контролю знань в навчальному процесі. Запропонована методика дає можливість підвищити якість перевірки знань і умінь студентів з вивченого матеріалу за певний період часу, без залучення експертів. Рассмотрена методика повышения валидности теста за счет анализа и изменения значений критериев качества контроля знаний в учебном процессе. Предлагаемая методика дает возможность повысить качество проверки знаний и умений студентов по изученному материалу за определенный период времени, без привлечения экспертов. Method of increasing the validity of the test by analyzing and changing values of quality control criteria in the learning processes. The proposed method makes it possible to improve the quality of checking the knowledge and skills of students learned material over a certain period of time, without the involvement of experts.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/919
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6580