Визначення ринкового потенціалу торговельного підприємства
Abstract
Запропоновано визначення ринкового потенціалу підприємства як максимальних можливостей задоволення попиту цільових ринків за рахунок реалізації товарів та послуг. Запропоновано методику розрахунку ринкового потенціалу на підставі визначення інтегрального індексу зростання попиту на ринку та ринкової долі підприємства. Предложено определение рыночного потенциала предприятия как максимальных возможностей удовлетворения спроса целевых рынков за счет реализации товаров и услуг. Предложена методика расчета рыночного потенциала на основе определения интегрального индекса роста спроса на рынке и рыночной доли предприятия Determination of market potential of enterprise as maximal possibilities of satisfaction of demand of target markets due to realization of commodities and services is suggested. Methodology of calculation of market potential on the basis of determination of integral index of height of demand at the market and market stake of enterprise is offered in the paper.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/906
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6586