Нові шляхи розвитку вузівського навчання: інформаційно-комунікаційний аспект
Abstract
Розглянуто проблематику інноваційних зрушень в освітньому просторі, передусім, інформаційно-комунікативного напрямку розвитку. Проаналізавно наявний спектр навчальних технологій, методик, методологій та засобів, який використовується та може перспективно впроваджуватися в навчальний процес вищого навчального закладу. Особливе місце займає розгляд формування інформаційно-комунікативної навчальної бази, яка є структурним компонентом формації сучасного навчально-методичного забезпечення. Стаття розкриває особливості реорганізаційних механізмів традиційних форм вузівського навчання та підвищення рівня інформативного та технічного забезпечення. Додатково представлена перспективна тенденція залучення інноваційних педагогічних розробок в навчальному процесі вищих навчальних закладів на прикладі підготовки інженера-дизайнера. Рассматрена проблематика инновационных сдвигов в образовательном пространстве, прежде всего, информационно-коммуникативного направления развития. Анализируется имеющийся спектр учебных технологий, методик, методологий и средств, который используются и могут перспективно внедряться в учебный процесс высшего учебного заведения. Особое место занимает рассмотрение формирования информационно-коммуникативной учебной базы, которая является структурным компонентом формации современного учебно-методического обеспечения. Статья раскрывает особенности реорганизационных механизмов традиционных форм обучения в вузах и повышения уровня информативного и технического обеспечения. Дополнительно представлена перспективная тенденция привлечения инновационных педагогических разработок в учебном процессе высших учебных заведений на примере подготовки инженера-дизайнера. The article deals with the problems of innovative changes in the educational environment, primarily informative and communicative direction of the development. The available range of educational technologies, techniques, methodologies and tools used prospectively and can be implemented in the educational process of higher education institution are analyzes. A special place is the consideration of the formation of informative and communicative training base, which is a structural com-ponent of the formation of the modern teaching of the learning process. The article reveals the features of the reorganization arrangements of traditional forms of university teaching and raising an informative and technical support. A promising trend of attracting innovative pedagogical developments in the educational process of higher education institutions in the example of training an engineer-designer is additionally provided in the article.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/901
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6608