Мультимедійні технології як засіб формування управлінської культури майбутніх економістів
Abstract
Обґрунтовано ефективність і доцільність використання мультимедійних технологій як засобу формування управлінської культури майбутніх економістів. З’ясовано сутність понять «електронні засоби», «мультимедіа», «мультимедійні технології», наведено переваги і особливості використання мультимедійних технологій у навчально-виховному процесі вищої школи. Подано авторське визначення поняття «формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій». Обоснована эффективность и целесообразность использования мультимедийных технологий как средства формирования управленческой культуры будущих экономистов. Выяснена сущность понятий «электронные средства», «мультимедиа», «мультимедийные технологии», приведенные преимущества и особенности использования мультимедийных технологий в учебновоспитательном процессе высшей школы. Подано авторское определение понятия «формирование управленческой культуры будущих экономистов средствами мультимедийных технологий». The effectiveness and feasibility of using multimedia technologies as a means of Future Economists’ Management Culture Formation have been substantiated. The essence of concepts "electronic media", "multimedia", "multimedia technologies" has been proved; benefits and features of multimedia technologies usage in higher education learning and educational process have been given. The author’s definition of the term "future economists’ management culture forming by means of multimedia technologies" has been given.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1023
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6632