Прогнозно-аналітичне забезпечення стратегічних управлінських рішень у процесі створення технічних інновацій
Abstract
Розглянуто різні аспекти інформаційного забезпечення стратегічних управлінських рішень у процесі створення інноваційної продукції. Описано органічний взаємозв’язок стратегічного аналізу і прогнозування, їхнє місце і роль у стратегічному управлінні. Наведено приклад проведення реальних досліджень, пов’язаних з виробництвом наукоємної інноваційної продукції. Рассмотрены разные аспекты информационного обеспечения стратегических управленческих решений в процессе создания инновационной продукции. Описана органическая взаимосвязь стратегического анализа и прогнозирования, их место и роль в стратегическом управлении. Приведен пример проведения реальных исследований, связанных с производством наукоемкой инновационной продукции. Various aspects of information of strategic management decisions in the creation process and market innovative products are examined in the article. The organic relationship between strategic analysis and prediction, their place and role in strategic management are described. The example of real research re-lated to the production and market of innovative high-tech products is given.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1002
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6637